dinsdag 8 september 2015

Tijd voor weer eens wat foto's. Te beginnen met onze 2 x 3 musketiers.
Tyshock houdt ontzettend van spelen, en kan tegenwoordig bijna altijd wel iemand vinden die meedoet. Op de foto hierboven was hij even tevoren nog aan het spelen met Ramiro, deze hieronder was het de beurt aan Uzie.
Vanochtend moest Do z'n beide mede-musketiers even missen, die waren even uit de groep voor een borstelbeurt. En Do maar kijken wanneer het zijn beurt zou zijn.


Toen Tyshock ook nog naar het bos vertrok heb ik Do maar gehaald om hem die borstelbeurt te geven.
Een poosje later zijn ze weer herenigd.
De andere 3 musketiers zijn gek met Sanne, en Sanne met hen.
Dat maakt dat Naffi en Sanne een heel ietsiepietsie beetje van elkaar losweek. Zo af en toe gaat Naffi dan heel even z'n eigen gang, en laat Sanne achter bij deze heren. Maar ze houden nog wel van elkaar hoor. En ze kunnen toch echt niet zonder elkaar.
Tot slot nog een ander tweetal (onderdeel van een trio, maar Candy staat net buiten de foto). Falco en Shanti eten samen op een vierkante decimeter.
Wat ik niet zag toen ik de foto maakte, was hoe nieuwsgierig Joy om Omar heen staat te kijken, wat ik aan het doen ben. Ik stond best ver weg, en had flink ingezoomd, maar zij staat leuk bij op de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten