donderdag 1 februari 2018

Dat er meer is tussen hemel en aarde, heeft Tzigana mij vandaag weer eens duidelijk laten merken. Ze was behoorlijk veel aan het hinniken. Ik was al verschillende malen naar haar toe geweest, om te kijken en voelen, of er iets met haar aan de hand was. Zo op het eerste gezicht kon ik niets ontdekken. Daarom besloot ik aan Sjoerdje te gaan vragen, of zij enig idee had of dit al eens eerder van Tzigana gehoord had. Maar nog voordat ik contact op kon nemen met Sjoerdje, kwam er een berichtje van haar, dat haar moeder gisteravond is overleden. Dat verdriet zal Tzigana op afstand aangevoeld hebben. Ik hoop dat Sjoerdje ook Tzigana haar liefdevolle energie kan voelen, en daar een beetje steun van kan hebben. Vanaf hier wensen we jou, en de rest van de familie, heel veel sterkte met dit verlies. Ook een kus van Teun.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten