zondag 17 december 2017

Het was een uitgelezen dag om er met de camera op uit te trekken. En al zeg ik het zelf, het is me weer gelukt om wat mooie en bijzondere plaatjes te maken. Ik ben er wel content mee.
Hier valt Chico net links buiten beeld. Als ik hem erbij op wilde krijgen werd de mooie creatie van deze foto teniet gedaan. Daarom heb ik gelijk hierna nog een foto gemaakt waar Chico wel bij op staat, om te laten zien, hoe hij al geïntegreerd is.
En dan een foto van Tzigana en Teun, om te laten zien, dat die ook lekker bezig zijn met de integratie, terwijl ze nog in de paddock staan. Zij hadden aan de andere kant van de paddock in de zon kunnen gaan staan, maar ze kozen ervoor om zo dicht mogelijk bij de rest te zijn.
Naffi krijgt tegen de zon in gezien, prachtig lichtgevende manen, en dan stond hij nu ook nog eens in het verlengde van lichtgevende siergrasaren.
Tot slot een foto waar geen van de paarden opstaat, maar van stalpoesje Cheetah in volle actie. Te mooi om niet te delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten