woensdag 13 december 2017

Chico lijkt het erg leuk te vinden in de groep. Vanochtend stond hij al samen met Naffi uit dezelfde hooibak te eten. En vanmiddag waren die beide heel even samen aan het spelen. Dat heb ik niet op de foto, maar ik heb wel op de foto dat Chico samen met Ramiro aan het spelen is. Zo heeft hij al met verschillende ruinen samen gespeeld.
Dit heb ik er toevallig op gekregen, omdat ik de camera gepakt had om de gezelligheid op de foto te zetten. Want ondanks het ontzettend slechte weer, maken de paarden er het beste van met elkaar. Teun en Tzigana zijn nog in de paddock. Do en Shanti staan daar vlakbij samen op de wei. En verder bijna iedereen op het pad daarbij.
Alleen Roots en Omara laten zien wat ik bedoel met mijn uitspraak: 'ze kunnen elkaar altijd opzoeken, als ze dat willen, maar ze kunnen elkaar ook uit de weg gaan, of gewoon een rustig plekje opzoeken.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten