maandag 3 juli 2017

Voerzakken

Xavi staat altijd heerlijk rustig z'n voerzak leeg te eten. Hij weet dat de anderen er niet bij kunnen, dus trekt zich er niets van aan, als een ander met de snoet erbij komt staan. Dat doen ze nog wel eens, nadat ze hun eigen voerzak aan mij afgegeven hebben, als ze hem leeg hebben. Vandaag kwam echter niemand de voerzak bij mij afgeven, maar liepen allemaal achter elkaar aan naar de andere kant, met de voerzak nog om. Behalve Xavi, die stond nog te genieten van de brokjes die hij nog had, en bleef daarmee staan waar hij stond. Ik ging snel binnendoor naar de ander kant, om de lege voerzakken dan daar maar in ontvangst te nemen. Op dat moment kreeg Xavi in de gaten, dat iedereen hem daar achter gelaten had. Hij hinnikte een keer, en kwam in galop toen ook naar de andere kant. Ik stond klaar om zijn voerzak aan te nemen, maar hij galoppeerde mij in eerste instantie zelfs voorbij. Zijn verwarring was snel voorbij, en hij ging samen met de rest lekker hooi eten bij de pas gevulde bakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten