maandag 17 juli 2017

Mijn Facebook gaf me vandaag een mooie herinnering van 4 jaar geleden, mijn eerste kennismaking met Shanti. Onderstaand (schuingedrukt) citaat gaat dus over 16 juli 2013:
Gister een bijzonder contact gehad met paard Shanti. Jolande wilde graag dat zij bij ons zou komen wonen. Ik twijfelde of wij wel goed (genoeg) voor Shanti zouden kunnen zorgen, maar Shanti heeft die twijfel gister op een geweldige manier weggenomen. Helemaal nu na een nachtje slapen besef ik hoe helder ze mij dat duidelijk heeft weten te maken. Dus meid, we zullen je binnenkort welkom heten. We hopen dat je een fijne oude dag mogen beleven bij ons in het rusthuis 't Was 't Weerd!
En nu woont deze bijzondere dame dus alweer bijna 4 jaar bij ons, en geniet inderdaad heerlijk van haar oude dag hier. Deze foto is gemaakt toen de hier net was.
En dan eentje van vorige maand, gemaakt op een dekenloze dag, op de weide samen met Do, die hier overigens al 6,5 jaar woont.
Do en Shanti zijn de oudste bewoners, met hun 32 en 29 jaar. Mooi koppeltje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten