vrijdag 29 juli 2016

We hadden nog een dagje-zonder-vliegendeken. Dat gaf mij deze keer de gelegenheid om gewapend met wat borstels tussen de paarden te gaan. Ik hoefde niet heel ver te lopen voor het eerste vrijwillige slachtoffer. Do stond vlakbij de ingang, en wilde graag een borstelbeurt, dus die kon ik hem fijn even geven. Toen ik vond dat ik klaar was met Do, stond Roots in de startblokken voor een poetsbeurt. Alleen vond Do, dat hij nog niet voldoende had gehad, dus die liep achter mij aan. Ik zag Roots een beetje twijfelen, wat ze daar nou mee moest, maar die twijfel nam Do snel weg. Hij begon haar te kroelen aan haar linkerkant, zodat ik haar kon borstelen aan haar rechterkant. Dit was dus wel slim bedacht van Do, want als jij iemand anders kroelt, dan gaat die ander jou meestal wel kroelen. En dat was precies wat Roots dus ook ging doen, en werd Do toch nog verder verzorgt. Orion werd daar helemaal jaloers van, zodat die er ook nog bij kwam, en we een verzorgings-kwartet hadden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten