dinsdag 19 juli 2016

Ik ben erachter gekomen, dat je tegenwoordig best mag zeggen, dat je niet zo van deze warmte houdt. Dus daarom meld ik dat bij dezen ook maar. Van mij mag het wel snel weer een stukje koeler worden. En volgens mij zijn de paarden het helemaal met me eens. Misschien komt dat bij hen het meest, doordat ze met deze temperaturen ontzettend veel last hebben van stekend gespuis wat rondvliegt. Ondanks dat de paarden helemaal ingepakt zijn in hun vliegendekens, en eventueel -maskers, dan nog weten die krengen de kleine onbedekte stukjes te vinden. En of het nu rechtstreeks deze hoge temperatuur is, of de steekbeesten die dat met zich meebrengt, dat maakt mij niet zoveel uit, we zijn het er in ieder geval over eens dat de temperatuur wel wat naar beneden mag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten