zaterdag 20 februari 2016

Vorige week zei iemand tegen ons, dat de paarden zo 'wild' waren. Ze waren inderdaad nogal uitbundig aan het rennen en spelen geweest. Afgelopen week kon dat een aantal dagen helemaal niet, want het pad was hobbelig opgevroren. Bert had geen tijd gehad om het pad met de sleep te vlakken, omdat hij echt alles alleen moest doen bij de paarden. En dan moest hij mij ook nog verzorgen begin van de week. Toen had ik de griep te pakken (of had de griep mij te pakken?) en was ik nog te ziek om af en toe een slok water te nemen. In de loop van de dagen kon Bert zich gelukkig volledig op de paarden gaan richten, omdat ik langzaam aan mezelf weer wat voor m'n eigen rekening kon nemen. Inmiddels kan ik weer een klein beetje beginnen te helpen bij de paarden, en ga ik proberen m'n conditie weer op peil te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten