zaterdag 4 oktober 2014

Help! Het is dierendag, maar ik weet niet hoe ik de dieren nu nog extra moet verwennen, bovenop de dagelijkse verwennerijen. En dan is het ook nog eens maand van het oudere paard. Wat moeten we daar dan mee? Ik denk dat ik me maar gewoon moet houden bij het plaatsen van een paar mooie foto's. Ze zijn weliswaar gister al gemaakt, maar toen had ik geen tijd meer ze te publiceren. Misschien is het daar vandaag een goede gelegenheid voor.
We beginnen met een mooi duo. Tyshock deed de eerste dag dat Romanoff hier woonde, steeds de oren naar hem in de nek, om hem weg te jagen, en bij Do en Orion weg te houden (men zegt wel eens dat dieren geen jaloezie kennen, maar dit gedrag lijkt er verdacht veel op) Maar de tweede dag heeft Romanoff Tyshock al kunnen verleiden om even te kroelen samen. Daar heb ik helaas geen foto van, maar wel deze mooie verbondenheid een dag later.
En dan eentje van Orion, die iets leuks ziet bij de buren.
Do, die al flink in z'n wintervacht begint te komen, maar ondanks dat, geniet van de onnatuurlijke warmte. Zo kan hij lekker nog een poosje bloot, zonder deken, blijven.
Hoewel Sanne 's ochtends vroeg wel vast een paar uurtjes een deken op krijgt, kan die in de loop van de dag nog steeds een poosje af.
Shanti kijkt of ze kan helpen bij het uitmesten.
En tot slot Candy, die geniet van een schoonheidsbehandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten