vrijdag 22 februari 2019

Weer een mooi tafereeltje gezien, wat ik zal moeten beschrijven, omdat ik niets bij de hand had, om het op foto vast te leggen. Ik hielp Bert deze keer met het binnen zetten van de paarden. Ons jongenskwartet stond met hun idool Candy achter de paddock. Meestal komen Candy en Lucas als eerste naar het poortje toe, om als eerste naar binnen te gaan. Maar deze keer kwam Orion M met Lucas mee. We hadden alle 5 halsters alvast mee naar buiten genomen, dus het was een kwestie van Candy haar halster even weer neerleggen, en die van Orion M pakken, om die eerst mee te nemen. Geen probleem. Ik stond net buiten de poort te wachten, totdat Bert beide halsters had om gedaan. Terwijl ik daar even stond te wachten, keek ik naar de andere 3, die nog achter de paddock stonden. Vanaf daar stonden zij ons te bestuderen, Candy als kleinste in het midden, Xavi en Ramiro beschermend elk aan een zijde van haar. Ze stonden allemaal iets scheef op het pad, met hun hoofd een klein beetje gedraaid om recht naar ons te kijken. Van zo´n beeld kan ik helemaal smelten, zo lief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten