maandag 27 november 2017

Toen het eindelijk droog was, gingen Orion M en Xavi samen aan het spelen. Ik dacht even dat er al lange tijd geen paarden meer gespeeld hadden. Maar toen ik even wat beter nadacht, moest ik tot de conclusie komen dat ik er waarschijnlijk niet voldoende van genoten had. Want toen Lucas net hersteld was, was die ook een keer met Orion M aan het spelen. Dat heb ik blijkbaar alleen maar even geconstateerd, om het vervolgens weer te vergeten. Zal wel komen doordat we het te druk gehad hebben. Het stelt me wel gerust, dat ik het wel constateer, als er iets is, en daar dan ook iets mee doe als dat nodig is. Maar ik hoop dat we het vanaf nu weer iets minder druk gaan krijgen, en dat ik weer wat meer kan gaan genieten van de mooie dingen bij de hele beestenboel. Als je dieren hebt kun je periodes hebben met veel zorgen, maar er zijn ook altijd weer periodes gekomen met minder zorgen en meer genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten