vrijdag 9 juni 2017

Zorgeloos Bitloos

Op dit moment ben ik bezig met een online cursus bitloos paardrijden bij Petra van bitloospaardrijden.info . Het bitloos paardrijden is voor mij niet nieuw, ik doe dat zelf al een jaar of 9. Maar de cursus heeft mij getriggerd om het nog vriendelijker te doen, en nog meer met m'n energie, m'n intentie en m'n lichaamstaal te werken. Deze aspecten zijn ook zeer goed toepasbaar in onze dagelijkse omgang met de paarden hier in ons rusthuis.
Petra heeft ook pas geleden een E-book geschreven, met de titel Zorgeloos Bitloos. Ik heb het boek mogen redigeren, en ik vind het een absolute aanrader en een must have voor iedere mens met paarden. Je kunt het paard beter leren begrijpen, en het geeft goede en mooie inzichten en handreikingen om de omgang en de samenwerking met je paard te verbeteren. Zowel in het zadel als vanaf de grond, en in de dingen die we zo heel gewoon vinden zoals het paard leiden aan de hand en een voetje laten geven.
Dit boek is vanaf nu rechtstreeks via onze site te bestellen. Het is te vinden onder het hoofdstukje 'Links'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten