dinsdag 28 maart 2017

Zoals regelmatig op het ogenblik, was ik met de uithaarborstel in de groep. Orion had ik inmiddels van wat haren bevrijd, toen ik bij Melissa aan de slag wilde gaan. Ik ging aan haar andere kant staan, zodat ze tussen Orion en mij in stond. Zo kon Orion mij mooi helpen dacht ik, ik aan de ene kant borstelen, hij aan de andere kant met z'n snoet groomen. Daar dacht Orion anders over. Die ging met z'n hoofd over Melissa haar rug heen, z'n hoofd zelfs op haar rug leggend, mij met lieve ogen aankijken. Ja Orion, je bent hartstikke lief. Nog een kus op z'n snoet, en mag ik dan nu Melissa borstelen? Neeheee. Oke, dan moest ik dus maar met wat kunst- en vliegwerk, steeds onder Orion z'n hoofd door borstelen, want ik wilde toch echt Melissa ook van wat haren verlossen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten