zondag 17 april 2016

Het was een heerlijke middag, om mijn nieuwe camera verder in te wijden, en uit te proberen. De camera is heerlijk snel, zodat ik bijvoorbeeld een mooie gaapfoto kan maken, hier van Naffi.
Nu moet mijn eigen reactievermogen af en toe nog iets omhoog, om zo'n intiem momentje tussen Orion, Do en Thyrla helemaal mooi op de foto te krijgen.
Thyrla is hengstig en verliefd geworden op Orion. Do weet niet helemaal wat hij daarvan moet denken, maar ik denk dat Orion hartstikke trouw blijft aan Do.
En ik denk ook dat Falco hartstikke trouw blijft aan Shanti. Eigenlijk wil Ramiro Shanti graag voor zichzelf hebben, maar Falco laat zich niet wegjagen (wat Ramiro al vele malen heeft geprobeerd). Het lijkt erop, dat ze daardoor een mooi kwartet gaan vormen, samen met Candy er nog bij.
Sinds gister zijn de buren weer buiten. Nilam heeft vast een goed gesprek met hen gehad.
 Melissa stond rustig samen met Omar te eten, toen ze ineens iets hoorde.
Orion en Tyshock wachten geduldig tot Do terugkomt van z'n middagmaaltijd oude-paarden-prut.
Er werd flink gekroeld vandaag. Door Tyshock en Orion M.
En door Jake en Sanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten