zondag 13 maart 2016

Vandaag was het dan zover, dat we afscheid moesten nemen van Uzie, omdat die ging verhuizen. Ik was best wel bang hoe Ramiro daarop zou gaan reageren, maar wat heeft hij het ontzettend knap opgepakt. Hij was natuurlijk best wel verdrietig, maar daar ging hij zo goed mee om. Sinds we wisten, dat Uzie zou gaan verhuizen, heb ik het ze steeds uitgelegd, en het lijkt er sterk op, dat ze het daardoor toch wat zijn gaan begrijpen.
Toen ik Uzie op ging halen, liepen Ramiro en Orion M mee, ondanks dat ik zei, dat ze ook wel bij de hooibak mochten blijven. Vlak voor de uitgang hebben ze nog even geneusd om vaarwel te zeggen. We hoefde niet eens echt moeite te doen, om Ramiro binnen het poortje te houden. Terwijl Uzie daaruit liep, keerden Ramiro en Orion M zich gelijk om, en gingen bij Tyshock, Do en Orion bij de hooibak staan.
Ook vanavond bij het naar binnen gaan vond ik het nog weer even spannend, want het was bijna niet mogelijk om Uzie en Ramiro achter elkaar naar binnen te doen. Het beste kon ik ze tegelijk binnenhalen, aan elke hand een paard. Maar nu heeft Ramiro maar een paar keer gehinnikt, en beseft toen blijkbaar al dat Uzie er niet meer bij kwam, en is lekker aan z'n hooi begonnen te eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten