woensdag 23 oktober 2013

Het was me de ochtend wel zeg. Terwijl de paarden nog bezig waren met hun ontbijt, en ik het gangpad aan het vegen, zag ik dat Sanne haar eten niet lekker viel. Daarom hebben we haar vóór het naar buiten gaan eerst maar een dosis Colosan gegeven. Dan moeten we haar alsnog goed in de gaten houden, of dat z'n werk wel doet. Maar omdat ik met poezen Sarah en Ruben naar de dierenarts moest, en die er weer tussenuit piepten, hadden we het daar ook druk mee. Toen we die beiden weer gevonden hadden, en in een vervoersmandje gedaan, zagen we Sanne nergens meer. Lag ze op het pad, vlakbij de zandbak. Terwijl ik wegreed met de poezen heb ik de praktijk maar gebeld, dat de dierenarts maar naar ons toe moest komen. De assistente meldde dat die (voor de paarden, is een andere als voor de kleine huisdieren, maar wel in dezelfde praktijk) dan ook wel naar de poezen kon kijken. Maar als ik met de poezen daar was, dan zou ik gelijk een nieuw doosje tabletten voor Joy meenemen, dus of ze dat dan ook mee kon geven aan de dierenarts. Check. En deze week moeten Filon, Grandeur en Tyshock hun jaarlijkse vaccinatie hebben, kan dat dan ook gelijk? Oke! Het is toch erg fijn, dat je op zo'n hectisch moment alles nog even op een rijtje kunt zetten. Sanne is goed opgeknapt van een injectie darmontspanner, en alles is weer klaar en geregeld. Pffff.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten