zaterdag 8 april 2017

Ik heb even genoten in het kwadraat samen met Roots. Ze staat tijdelijk op de weide, sinds maandag, omdat ze wat kreupel was. (wat zo ongeveer weer voorbij is gelukkig) Daar heeft ze nu de rust gevonden om mij te vertrouwen en toe te staan, haar te borstelen, om haar te helpen uitharen. Begin van de week had ze dat nog niet, waarschijnlijk omdat de dierenarts toen ook even bij haar geweest is, om haar kreupelheid te onderzoeken. Roots is als laatste begonnen met uitharen, sinds we haar pas geleden een vitaminestoot hebben gegeven, en nu komt het echt goed los. Deze beide gegevens bij elkaar maakten dat we samen even heel uitgebreid bezig zijn geweest. Af en toe kreeg ik ook een kroelbeurt van Roots, en ze wees me steeds nieuwe plekjes aan, die ik wat extra aandacht moest geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten