zondag 8 november 2015

We hebben een druk weekje achter de rug. Dinsdag was het pad achter de hooi-opslag zover opgedroogd, dat Bert kon beginnen met bestraten. Omar heeft het eerst stukje even flink getest met hard stampen en schrapen. Hij kon tot de conclusie komen, dat Bert het er goed ingelegd heeft. Helaas heeft hij het niet klaar kunnen maken, omdat het inmiddels weer vreselijk nat geworden is. Maar wat klaar is, dat pakken ze ons niet meer af.
Zelf heb ik me deze week gewijd aan mestonderzoeken op wormeieren. Als er nachtvorst is geweest, dan moeten nu sowieso alle paarden ontwormd worden, tegen horzellarves en lintwormen, omdat die niet aantoonbaar zijn met mestonderzoek. Maar ik wilde graag weten hoe we ervoor staan, vandaar dat ik nu vóór het ontwormen toch iedereen getest heb.
Zo aan het eind van deze week, wilden we graag gaan genieten van deze zonnige zondag. Maar voordat het zover was, net voordat we klaar waren met stallen uitmesten, dreven er allemaal wolken voor de zon. Dan maar genieten van een bewolkte zondagmiddag.
(Er kwamen 2 ruiters over het zandpad, wat nu weer zichtbaar is, omdat de mais eraf is. Joy had die als eerste gespot, voordat alle jongens het in de gaten kregen.)
Mijn volgende speelfilm is vanmiddag een feit geworden. Deze keer Uzie en Ramiro in de hoofdrollen. Mijn regie was niet helemaal correct, ik had niet gerekend op zoveel actie in het begin. Maar ik vind de film te mooi, om hem hier niet te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten