zaterdag 2 augustus 2014

Afgelopen week wilde ik een keer vertellen over nog meer vogels, maar toen kon ik ineens niets schrijven hier. We hebben storing op de computer, daar had het waarschijnlijk mee te maken. Die storing is nu gedeeltelijk opgelost, en ik kan weer wat schrijven. Dat komt erg goed uit, want vandaag mogen we Candy verwelkomen, en kan ik daar hopelijk gelijk over vertellen.

Maar nog even de vogels, want dat waren erg vertederende taferelen. Een keer dat we aan tafel zaten, en dat ik Shanti kon zien grazen voor in de wei. Heel dichtbij haar was een vogel aan het fourageren. Het leek net of ze samen in gesprek waren, zo dichtbij elkaar waren ze.
En op een avond bij Do in de stal, zat een musje op de rand van zijn waterbakje te drinken. Dat soort dingen zijn toch bijzondere momenten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten