woensdag 20 november 2013

Het was zo heerlijk en mooi vanochtend buiten! Het vroor licht, en de zon scheen. Daarom had ik gelijk tijdens het buiten zetten de camera bij de hand.
Daarna zijn we begonnen aan de dagelijkse uitmestbeurt van de stallen. Het was ongeveer 2 uren later, toen ik een volle kruiwagen wilde gaan legen, en ik opnieuw een leuk tafereel zag om te fotograferen. Kruiwagen dus snel weggezet, camera weer gepakt, om de groep opnieuw in te gaan. Zag ik tot m'n grote schrik, dat we na de vroege fotosessie, helemaal vergeten waren de ingang naar het pad te sluiten. Gelukkig niemand die het verder gezien heeft. Of niemand die er belang bij had om z'n vrienden op het pad te verlaten, om eens rond te gaan scharrelen op het erf. In ieder geval vind ik het geweldig dat ze allemaal gewoon op het pad zijn gebleven.
En dan nu natuurlijk de foto's die ik zo midden op de ochtend nog gemaakt heb. Do en Enteny hebben elkaar gevonden om te spelen, dat gaan ze steeds meer doen samen.
Even later worden ze gestoord door hun andere vrienden, en gaan ze met elkaar aan de wandel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten