zaterdag 2 maart 2019

De zon kwam tussen de wolken door, zodat ik de camera pakte, en naar buiten ging. Helaas trokken de wolken weer voor de zon, toen ik eenmaal met de camera buiten was. Omdat het ook heerlijk weer was om te gaan borstelen, heb ik de camera maar weer weggelegd, en heb de borstels gepakt. Toen ik met die borstels buiten was, kwam de zon weer tussen de wolken door. Ik kreeg een beetje het gevoel, dat de zon me in de maling nam. Maar ik heb de borstels lekker bij me gehouden, en ben daarmee tussen de paarden gegaan. Lucas wilde deze keer wel een borstelbeurt, dus die heeft hij van me gehad. Candy krijgt vanmiddag een borstelbeurt van Annemarie. Xavi stond iets verder bij zijn vriendengroepje vandaan, maar toen hij me zag met de borstels kwam hij hoogst persoonlijk naar me toe, om ook geborsteld te worden. Toen Xavi klaar was, kwam Ramiro voor me staan om geborsteld te worden, maar mijn lijf begon eigenlijk al een beetje moe te worden. Ik had Nilam en Jake namelijk ook al geborsteld. Orion M leek dat in de gaten te hebben. Die stapte zomaar ineens tussen mij en Ramiro in. In eerste instantie vond ik dat nogal lomp overkomen. Maar toen hij Ramiro ging kroelen, besefte ik dat het eigenlijk heel erg lief was. Hij nam het zo van me over! En het mooie was, dat Ramiro hem ook ging kroelen, waarmee hij zelf gelijk ook van z´n uithaar-kriebels verlost werd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten