zondag 28 oktober 2018

Even een korte update, dat ik voorlopig nog niets hier zal schrijven. Op zondag 14 oktober, was ik met Nilam naar een vriendin toegegaan, om samen met haar paard een wandeling te gaan maken. Die wandeling was nog maar nauwelijks begonnen, toen daar abrupt een einde aan kwam, doordat haar paard naar Nilam schopte, maar ik kreeg hem tegen m´n borstkas. Daarbij heb ik diverse gebroken ribben opgelopen, waarbij enkele op 2 plekken, plus een klaplong. Nadat ik 4 dagen in Zwolle in het ziekenhuis heb gelegen, mag ik verder thuis herstellen. Ik moet nog heel wat weken rustig aandoen. Bert neemt de verzorging van de paarden perfect over, en ik krijg er hier thuis best veel van mee, maar het kost me op dit moment nog teveel energie om de belevenissen hier op te schrijven. Zodra dit weer iets makkelijker zal gaan, zal ik het schrijven weer oppakken. Dus hopelijk tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten